Missipi benim işim sizi bilgilendirmek değil hanımefendi.. Saygınızı çizginizi bozmayın haddinizi bilin.. Mesleğimi kullanmak için değil, araştırdığımı ancak bazı konularda yetersiz olduğumu dile getirdim bu ego değil özeleştiridir.. Lütfen komik olmayın bir daha da gönderinin altına yorum yazmayın.. Kavga etmek basit insanlara özgüdür.. Yapılan yorumlardan da kimlerin buna meyilli olduğu aşikar.. Lütfen saygı🙏