En son 2 hafta önce tartıldığımda 3 kilo almıştım 19 haftalığım 🤦♀️ şuan tartılmaya korkuyorum tartılmadım bayadır 😁 zayıf hamile kaldım ben epey, o yüzden doktorum kontrollü al dedi sadece onun dışında anormal bi kilo artışı görmedi neyseki ama iştahım 3.ayim bittikten sonra çook fazla açıldı