Zebe vücudumuzda atar damarlar olduğu için genel olarak heryerimizde kalp gibi atar bebek olması için çok çok erken ikinci bebek de bile 15-16 da hissedilir diyorlar en erken, eşiniz uzansın karnına kumanda telefon vs koyun oda sizinki gibi atacaktır ben denedim 😊