Zebe Kızlar merhabalar, henüz 13 haftalık hamileyim. Karnımın kalp atışı gibi pıt pıt attığını görüyorum. Bu neden oluyor bilgisi olan varsa bana bi yardımcı olabilir mi 🙂
Islim123 Zebe bebek hareketi icin çok erken rahmin canım o banada okuyordu doktorum bu haftalarda hissedemezsin rahim o yada kendi nabzın dedi
pink01 Zebe kendi nabzının yansıması bi elini karnına koy bi elini kalbine aynı ritimde attığını anlarsın 14+1 im bana da oluyor 🤗
Eda91- Kimi anneler o haftalarda da hissedebilir hareketlerini ben çok rahat bir şekilde o haftalarda hissediyordum doktoruma sorduğumda bebek hareketleri olduğunu söylemişti kimi anneler ise o haftalara nazaran hissetmeyip daha geç hissederler
Zebe Eda91- doktor kontrolüm ay sonunda sorup bilgi alacağım muhakkak. Ama tecrübeli olan sizlerden fikir almak iyi oluyor 🙂
Zebe sokomel normalde kendi nabzımı bu şekilde hiç hissetmedim son 2 gündür bu şekilde yaşıyorum o yüzden meraklandım ☺️
inancin_annesi Zebe evet en son 2 hafta once gormustum bebegimi suan kafamda deli sorular ne yapiyor die merak ediyorm birseyde hissetmiyorum gorunce rahatliyorum 🙈
Zebe inancin_annesi aynen öyle benim de 2 hafta oldu içeriyi sürekli izleyecek bi teknoloji olsa süper olur 😅
Ireem7 Zebe gönlünüzden ne geçiyor bilmiyorum ama ablamın çocukları erkek ondada olmuştu 🙂 rabbim sağlık versin
inancin_annesi Zebe ay keskeeee 🙈🙈🙈 gogus hassasiyetim var sadece onun haricinde hamilemiyim degilmiyim belli degil tabi birazda mide bulantisi ama ilac iciyorum 1 aydir. Ondan rahatm heralde 😚
[silindi] Zebe o senin nabzindir ben 15 haftalik hamileyim ben daha hissetmiyorum o oit pit atan nabzin canm