[silindi] Oje hiç kullanmıyorum. Makyaj çok nadiren göz altı ve ruj olarak sınırladım. Güneş kremini temiz içerikli bir ürün seçtim. Yüzüme hergün onu sürüyorum. Parfümü kıyafete sıkıyorum vucutla temas ettirmiyorum. Saç zaten boyatmıyorum. Bunun dışında kullandığım kremlerde şampuanda paraben,silikon,alkol,SLS gibi zararlı maddeler olmamasına dikkat ediyorum. Rollonumda uzun zamandır aliminyum içermeyen ürünlerden seçiyorum. Yani kısaca bakım yapmayı bırakmadan temiz ürünlerle hayatına devam edebilirsin. Bebeğe ve kendine şu açıdan zararı oluyor zamanla vucutta birikiyor içerikler vucuttan atılamıyor . Bununla ilgili çok araştırma var. Hatta bir örnek Johnson & Johnson'ın bebek pudrasının içerdiği asbest minerali nedeniyle akciğer zarı kanserine yakalandığı söyleyen kadın şirkete dava açtı ve tazminat kazandı. Googledan haberi inceleyebilirsiniz. Onu anne karnında ne kadar koruyabilirsen o kadar iyi. Temiz içerikli seçeneklerde var. Sadece kulandığın ürünün içeriğini araştır zararlıysa kullanma doğal ürünlere yönel.