[silindi] krem ve toniği bıraktım da yüz yıkama jeli mecbur kullandım. akneye eğilimli bi cildim olduğu için kullandığımı değiştirmedim. şimdi ecowell in doğal bir toniğini aldım hayatıma olabildiğince organiklerle devam etmeyi düşünüyorum bu vesile ile.
roll on sivenonun falan doğal ürünü var ama ben o döner baş olanlarından hoşlanmıyorum, rexonanın pudralı gibi olanı var sabunumsu, sulu değil. sadece onu sevdiğim için başka bir ürün almadım ama son zamanlarda çok terlediğim için birkaç kere sürmüş bulundum.