arslanmerve57 1004nese çok güzelmiş sağlıkla kullansın inşallah baya uyguna almışsınız bekleyeyim belki indirime girer yine 🙈
EbruIrmakAhmet 1004nese güzelmiş gerçekten ama montessori alıcam nasipse odasına 7 ay bunda yatıp hala ayrı yatıramazsam naparım diye düşünüyorum 🤔
1004nese EbruIrmakAhmet vallahi canim evim müsait değildi bende bunu aldım. Hemde baya uyguna şimdi pahalı biraz Allah'ın izni ile yavrularımızı alalım kucağımıza elbet alistiririz napalim sağlık olsun 🙂 aldiklarimizi kullanmayı nasip etsin rabbim ❤️
damlaege @Ozgee11 evet kaldım hem hızlıydı hem ilgilelerdi üst yorumlar da bazı fotoğraflarını da ekledim bakabilirsiniz. Elazığ’da yaşıyorum depremden dolayı maalesef ki oda takımını henüz kuramadık😞 ama avize perde halı uyku seti döşek herşey çok güzeldi❤️
Tugba1tugba Burakelaa aslında mobilya beşik almak için çıktım evden ama bebek biraz hareketlenince kendini asaya atıyormuş ve düşüyormuş o besiklerden kimse onermedi park beşik aldim daha sonra odasını ayirdigimda montesseri yatak alicam
Burakelaa Tugba1tugba evet canım bende duydum anne yanı kullanışlı değil diye ilk 2 ay iyi ama büyüce sıkıntı
[silindi] Burakelaa https://imgyukle.com/i/nrRDux bende civilden 180 tlye aldim anne yanina ama boyu gayet buyuk 60x120 🙈