damlaege @Narinom Evet güvenilir herşey tam istediğim gibi geldi oda takımını kurmadık henüz ama halısı fonları avizesi döşeği uyku seti hepsi çok güzel 🥰
damlaege @Narinom https://imgyukle.com/i/nQtkAS https://imgyukle.com/i/nQtRms https://imgyukle.com/i/nQtEIb Burdan bakabilirsin canım 😇
Mrvesebo2903 https://imgyukle.com/i/nQtiT8 https://imgyukle.com/i/nQtsvj Bende bu şekilde tercih ettim kullanmadım hala ama kullanışlı oldugunu bi çok kişiden araştırıp öğrendim küçüğünü oturma odamda kullanmak istiyorum ahşap olanıda yatak odamda anne yanı olarak kullanıcam inşallah ☺️
arslanmerve57 Mrvesebo2903 küçük olanı keşke katlansa 🙄 bende yanımda taşımak için düşündüm lakin katlanmıyor
Mrvesebo2903 arslanmerve57 He ben katlanma konusunda çok tedirgin oldugum için alma geregi duymadım katlanan şeylerden hep korkmuşumdur bebegi içine koydugumda ya katlanırsa gibisinden 😂😂Annelik iç güdüsü işte olcagından degil belki ama işte
EbruIrmakAhmet 1004nese canım kullandın mı yada memnun kaldın mı göründüğü gibi mi hafif mi kaç ay yatar sence içinde
1004nese EbruIrmakAhmet henüz kullanmadım canım. Ama hafif ayrıca tekerlekleri var istediğin yere tasirsin 7 aya kullanılir die düşünüyorum kısmet olursa. Kaliteli foto atamadım bir türlü ☺️ ama interneti gibi küçük görünmuyor
EbruIrmakAhmet 1004nese hadi ya bak Google a resim yükle yaz orda çıkan ikinci programdan yüklüyorum ben çok kolay resmi indir linki kopyala buraya yapıştır
EbruIrmakAhmet 1004nese güzelmiş gerçekten ama montessori alıcam nasipse odasına 7 ay bunda yatıp hala ayrı yatıramazsam naparım diye düşünüyorum 🤔