Nasıl anlıyorlar kısaldıgini? Erken haftalarda mi belli oluyor. Olup olmadığını nasıl bilcez ki ben 30+5 teyim olma ihtimali var mı acaba ? Doktora biz mi sorcaz alttan mi muayene yapıyor ? Ultrasonda mi görüyor olsa söylerler herhalde 🙄 ben bir şey demeye korkuyorum doktora alttan muayene etmek isterse diye 🙄