Te23 26 haftalık hamileyim kızlar bugün kontrole geldim doktor rahim ağzın kısalmış dinlen dedi tahlil verdim ne demek oluyor bi sorun olur mu
Sueda29 Te23 cnm vajinal ultrsnlamı baktı doktorun..bnm bebeğimin başı aşağıdaymş bnde 25. Haftadaym bgn kontrlm vardı çok morlm bozuldu erken dönmüş diye
Gulbeyazk Te23 Canım ilacı ki al ve bol bol dinlen sonuçlarını da esin göstermeye gitsin mümkünse merdivendir yurumektir iş güç bırak kalsın bir iki hafta dinlen toparlanirsin çarçabuk insallah
Betl35 Te23 Canımmm benım 16 haftada rahım boyu uznlugun guzel denmişti. Sonradan kısalma nasıl oluyormuş ki taktom smdı bende kafaya 🙄
Miracannesi Te23 ne yazık ki bnmde kanamam kesilmedi diye bu gün yine gittim vajinal usg ve vajinal muayene yaptı progestan 200mg başladı yat dinlen dedi çok kötüyüm moralim sıfır
Tgltkn Rahim ağzı uzunluğu kısa olursa erken doğum ihtimali var canım önlem amaçlı dinlenmen gerek ama iyi düşün vakti geldiğinde sağlıklı şekilde kucağına alırsın inşallah 🌼
benimkuzum Bana da 32 haftalıkken söylendi canım progestan fitil kullandim daha yeni topladım çok şükür 36+3 olduk bol bol dinlen sakın kendini yorma
EsraOzsusam Te23 bende aynı sekildeyım canım 26. Haftadan beri istirahatteyım 28 bitmek üzere. Progestan kullanıp yatıyorum yemek yapmıyorum. Sadece evin içinde mecburi dolaşıyorum. İyi düşün üzülme
Askperisi Te23 19.haftamda dr kontrolu sonucunda rahim agzi kisaligi cikti bi hafta sonrasinda rahim agzina dikis atildi ve suan 40 gunlul raporla yatak istirahatindeyim lutfen tain bolca dinlenin rabbim bebisinizi zamaninda saglikla kucaginiza almayi nasip etsin
Te23 EsraOzsusam Sueda29 Haticeakks ilaç verdi ama henüz almadık tahlil sonucu bekliyoeum hala ilçalar işe yarıyor dimi kızlar
Haticeakks Kaç mm olmuş söylediler mi kaç haftalık hamilesin? Önlem amaçlı ne yaptılar mesela.. bende de aynı sıkıntı 27. Haftamda beridir var şuan 29 haftaligim progestan iğne ve hap kullanıyorum benimki 25 mm olmuş 4 cmdi
mommyofson Te23 evet ilaçlarla 40.haftada doğum yapan bile vardı forumda okumuştum. Sizinki de inşallah zamanında sağlıkla gelir meleğiniz içinizi ferah tutun ❤️
mommyofson Benim de 31. haftadan beri her gidişimde daha da kısalmış oluyordu. Ciğer geliştirici iğne yapıldı. İki hafta önce 12mm'ydi belki şimdi daha azdır. progestan alıp sürekli dinlendim şükürler olsun yarın 38. haftaya gireceğiz. İçinizi ferah tutun
Haticeakks mommyofson canım sürekli dinlendim diyosun ya ben mesela kahvaltımı yemeğimi kendim hazırlıyorum evde de gündelik işlerimi dinlene dinlene yapıyorum sence yapmamali miyim süpürge falan yapmıyorum kesinlikle silme işlemide yapmıyorum basit işler bulaşık dizme falan gibi yapıyorum bişey olur mu benimki 25 mm şuan 29. Haftadayim
Te23 Haticeakks mommyofson bende aynı işleri yapıyorum mecbur yemek ev toplamak süpürge açmıyor um progestan fitil verdi doktor 15 kullan dedi başka bi hastaneue de gitmelimiyim sizce gittiğim hastanede ekranlar eski
mommyofson Haticeakks kahvaltı yemek hazırlamak falan çok etkilemez ama çok eğilip kalkmamaya çalış ben çoğunlukla yatakta geçirdim son bir ayı şimdi yeni yeni çıkıyorum yataktan çok yormadığın sürece hafif işler yapabilirsin yine de
Haticeakks mommyofson ben hem iğne hem hap kullanıyorum fazla eğilip kalkmayayim bari teşekkürler canım benim
Haticeakks Te23 canım doktor daha önemli doktorundan memnunsan bence gerek yok ama degilsen gorunmelisin ben memnun değildim 27. Haftamda degistirdim