Ndemrc 1994ozg kuzum koca çocuk doğuruyosun ve o rahatlamayla pekte hissetmiyorsun, sanki iğne batması gibi ve çok kısa sürüyo
Esr36 Ndemrc ya Rabbim bize de göstersin bebeginizi de size bagislasin birsey sorcam epiduralin naail bi etkisi oluyo ya
Tuxce Selam hayırlı olsun inşallah sağlıkla büyüt bebegini❣ bende epidural normal istiyorum henüz çok erken 14+3 uz ama epidralde ıkınma zorlaniyormus bebeğin bası sikisabiliyormus gibi yorumlar çok okudum. Bu konuda bi yorum yapabilir misin 😊 Ndemrc
Ndemrc Tuxce epiduralin saatler süren bi etkisi yok canım, ıkınma evresine gelince öyle bi istek geliyo ki sana ıkınamaman mümkün değil