ebrucetin ağdanın hiç bi zararı olmaz canım ne olacak. Baskı yapmıyosun bişe yapmıyorsun karnına. Ağdaya sıra gelene kadar neler geçiriyor o göbüşler 😄 tuvalette eğilmeyi mi ararsan, eğer anneysen çocuğunu kucağında taşımayı mı ararsın 😄 yedi kat karnının içinde bebeğin. Bişe olmaz Allah'ın izniyle 🥰