Songulkls27 Fadiiik canım ben daha yapmadım erken diye. Geçen ay ilk denememizdi heyecandan dakika başı test yaptım adet günü gelmeden, hem boşa test parası veriyorsun hem moralin bozuluyor o yüzden bu sefer kendimi tutuyorum yapamıcam çok erkenden
Songulkls27 Fadiiik ha birde bence boşa erken gebelik testine para verme çıksa 4-5 TL lik teste de gayet çıkıyor
Songulkls27 Fadiiik işte ben mesela üç dört gün sonra yapıcam inşallah test silik görürsem direk sağlık ocağına tahlile giderim yok hiçbirşey çıkmazsa adet günümü beklerim öyle işte 😊