Fadiiik Yaptigim test adet gecikmesinden Sonra yapilmali ama ben 3 gun onceden yapiyorum silik cikti kasik agrilarim Cok kabizlik var goguslerim aciyor surekli tuvalete gidiyorum acaba hamilemiyim offf yardimmm
Dibeee Fadiiik ben bir hamileliğimde 6 gün önce birinde 7gün önce öğrendim silikti silik cıkıyor sa vardır ama bikan testi yaptır mutlaka bide kadındpguma görün
Songulkls27 Benimde adetime 7 gün var test yapmaya korkuyorum normal adet öncesi de olan gögüs şişmesi kasık ağrıları oluyor.