Anasinifci Hamideersin 88🍀 zorlamaya başladım ağrılarım var yatamıyorum kalkamıyorum dönemiyorum midem yanıyor oyy oy
EsraOzsusam Göbeği çatlayanlar? Benim hala çatlamadı ne zaman başlar sizce, çatlaksız olmaz herhalde 😀
Betulkisa Son 81 günümüz kaldı tansiyon dusuklugunden ve kansizliktan başka bir sorunumuz yok çok şükür 😇
Lovebaby123 Aysunblr 38-39.haftalarda alıyorlar bi 10-15 gün öncesi yani bizim de normalde sat a göre Nisan 3 gözüküyor lakin sezeryan olacağı için Mart 20-25 arası alırız dedi doktor Mart sonuna doğru. Misal bende program 57 gösteriyor ama son 42 gün diye hesap ediyorum ben .
Hayalet Hamideersin uygulamaya göre 73 günüm kalmış ama sezaryen olacağım için bu daha erken olacak ☺️