Havva-sezer38
Şahsi görüşüm tabii ki am ben emzik verilmesini doğru bulmuyorum
İlk bebeğimde doktorum ve sağlık ocağındaki ebe emzik verilmesinin hem meme reddine hem de samak yapısını bozmaya sebep olduğunu söylemişti.
Emziğe alışan ve onunla uyuyan bebekler ağzından rmzik düştüğünde uyanma gibi alışkanlıklar ediniyor ve bazı çocuklarda emziği bıraktırmak zor oluyor. 3 4 yaşındaki çocukların hala emzik kullandığına şahit oldum.
Ben vermek istemedim çok şükür oğlumda almadı. İnşallah 2. Oğlumda aynı şekilde olur.