tugce0606 o hastanede belki yeterli teçhizat bulanmuyordur veya kan gönderiyorlar sonuçlar geç geliyordur bir bahanesi vardır yani yoksa yapılır devlet Hastanesi'nde. Ben bı kere özelde kan verdim de 2 3 haftaya anca sonuç gelmişti. Ense kalınlığına bak canım çocuğun. 4 civarı çıkarsa sorun var demek oluyor. Benim ki 1,25 çıkmıştı şimdilik o risk yok sende dedi bende yaptırmadım ikili testi. Yani o yüzden isteğe bağlı birşey. Engelli olsa bile aldirmazsin zaten ama önlemini alırsın eğitimini alırsın avantajı o yani. Ense kalınlığına göre yaptır bence