busra2512 HayriyeMehmet aynen canım. Sende üzülme sıkma canını Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Nese_krc HayriyeMehmet 4 lü tarama istemedi mi direkt ayrıntılı usg ye mi yönlendirdi?? Benimde aynısı oldu ya 4 lü taramanı yaptır ya da fetal DNA testi dedi
HayriyeMehmet Nese_krc yok detaylı ultrasona gönderdi onu da yaptırdık bişey çıkmadı çok şükür. Diğerlerini yaptırmayı düşünmüyorum ama böyle nasıl geçecek 6 ay bilmiyorum 😔
Nese_krc HayriyeMehmet bisey çıkmadıysa kendinizi üzmeyin, sorun olduğunda detaylı da net bi şekilde anlaşılıyor 🙏🏻
HayriyeMehmet Nese_krc ama değerlerim neden yüksek çıktı onu bilmiyorum yaşım 26 genetik bi hastalık da yok 😐
Mrvfndk HayriyeMehmet sıvı almayi .yuksek ddi alinsa iyi olur ddi aldrmycm ddim ozamn sen bilirsn ddi ama kararini degstrrsen gel yaplm ddi
HayriyeMehmet Mrvfndk canım için rahat olsun bişey çıkmaz inşallah ben de Allah'ıma güveniyorum içim de rahat sapa sağlam doğacaklar ☺️☺️
Mrvfndk HayriyeMehmet aynen benmde icim rahat hic korkmuyrm.ama cevrem bilmedgnden boyle seyi scma konusuyolr
Hi2018 tugce0606 canım test isteğe bağlı. İlçedeki devlet hastahanelerinin laboratuvarlarda olmayabiliyor gereken cihaz. Ama il merkezine gidersen yaptırabilirsin.
RuzgarsMommy Benim yaşım 35 olduğu için korkuyordum ama bişey çıkmadı çok şükür. Ama ben oldum.olası down sendromlu çocuklari acayip severim çok da anlasirdik cok tatli oluyorlar tabi dogurmak ve onun sorumluluğun bambaşkadır