balperisi_71 MehZey ben çıkardım 🦦🦦 ahah 12 mm 13 mm yazdım aramalara hep 😆iyide yapmışım canlandi grup
minikcivcivim balperisi_71 aa bak sende pazartesi gidiyorsun birbirimize haber verelim🙏🙏 aynı da hemen hemen boyutları bu sürede ne yapıyorsun tükettiğin birsey varmi önerebileceğin ya da canim 🙏🌼🌸
balperisi_71 minikcivcivim kuzum ben incir kürü içtim 4 5 gün 15kuru inciri 1lt suda kaynatıyorum 20dak yatmadan içiyorum.saracoglunda havuçlu kurlerde varmış onlarada bakacağım inşallah olur hemen hemen aynı gider gebeligimiz 🥰🌸🌸
DiplomaliEvHanimi minikcivcivim kist benim 5 cm di buyktu agrida yapiyodu sukur adetle gitti yaa. Femera inan daha etkili bi ilac ilaclar bitti hala olmadin 1.2 ay daha etki edebiliyomus bak ben bitti sonraki ay kaldim ❤️ Ve suan kipir kipir oyle guzel duygu kiii 😍😍
minikcivcivim DiplomaliEvHanimi yaaaa için gidiyor öyle diyince çok sevindim senin adına canim 🤗🤗😅😇😇😇🙈 valla sanırım ondan umutlu konuştu etkisi sürer diye. Bilmiyorum bu ay gebelik olmazsa onu istiycem ama olsun bu ay ya 🙈🤗🌸🌼 öyle hazırladım ki kendimi anlatamam birde eğer kasımda olursa temmuzda doğacak. Eşim de temmuz doğumlu ondan bu ay da ikimiz çok çok çok istiyoruz 🙏🙏
balperisi_71 BClk yaa canım benim inşallah cümlesine. Sağlıkla sıhhatle 🌸 senin varmı gebelik yada bebiş
DiplomaliEvHanimi Ben incir havuc kaynattim suyunuda ictimmm nar suyuda ictiiimm rahim kalinligim incerdi estrofemde kullandimm ama zamani varmis
balperisi_71 DiplomaliEvHanimi tarifleri verirmsn canım ve kaç gün yapmak gerek peş peşe mi aynı gunmu ay anlat bizede catlatma yumurtlarimizi 😆😂
DiplomaliEvHanimi minikcivcivim ALLAHİM SAGLİKLİ Bİ EVLAT NADİP ETSİN YUREKDEN HER İSTEYENE ❤️❤️❤️. UMUT OLMAK SART OLACAKDİR EMİN OL 😍😍😍 DÜZENLİ İLİSKİ YAP SAGLİKLİ BESLEN 😉😉
balperisi_71 minikcivcivim ikizler diyosun ha 🥰😆 yengeç olursa dünyanın en mutlu en hassas en anaç bebesi olabilir 🦦
minikcivcivim balperisi_71 hiç gebelik olmadi canim ya Evlendik evleneli hiç korunmuyoruz. Hatta nişanliyken biraz korunalim hemen olmadin diye korunmadik istemedik yine olmadı..
minikcivcivim DiplomaliEvHanimi yaaaa içim gidiyor öyle diyince çok sevindim senin adına canim 🤗🤗ben cok seviyorum biri hamiş olunca onun karnını sevmesini 😅😇inşallah benim de bebeğim olur bende o hissi tadarim allahım her kadına nasip etsin 😇😇🙈 valla sanırım ondan umutlu konuştu etkisi sürer diye. Bilmiyorum bu ay gebelik olmazsa onu istiycem ama olsun bu ay ya 🙈🤗🌸🌼 öyle hazırladım ki kendimi anlatamam birde eğer kasımda olursa temmuzda doğacak. Eşim de temmuz doğumlu ondan bu ay da ikimiz çok çok çok istiyoruz 🙏🙏
minikcivcivim DiplomaliEvHanimi sağol canim benim teşekkür ederim allahım razı olsun ınşallah canim🤗🌼🌼🙏🌸🌸🌸🌸 Gün aşırı devam ediyoruz ama 🙈 Vallahi inan çay bile içmiyorum.
DiplomaliEvHanimi minikcivcivim olmazsa 1.2 ay bekle inan o zaman olacaktir baktin olmadi onu denersin rahmin yumurtalıkların dinlensin
DiplomaliEvHanimi balperisi_71 eger yumurtaliklarinda yumurtlamanda sorun yoksa. 1 gun bos birgun dolu yaparsan inan denk gelio. Ama oyle yatmakmis ayak kaldirmakmis hikaye duzenli iliski ve saglikli beslenme sart 😍😍
DiplomaliEvHanimi minikcivcivim kendini hamile gibi besler ve dikkat edersen vucutta ona gore hazirlar kendini😊 ben kiloluydum zayifladim oda etki etti 😊
minikcivcivim balperisi_71 yok canim ne ilişki ne başka bişiy demedi biz kaçırmamak adına bir gün var bir gün yok şeklinde oluyor bizde
balperisi_71 BClk Allah’ analı babalı büyütsün sağlıkla sıhhatle büyütün vatana millete ailesine hayırlı evlat olsun inşallah maşallah diyeyim 🥰🌸💜
balperisi_71 minikcivcivim ne kadar dur bekliyorsunuz canım ve hormonlarinda yada yumurtalarnda sorun yokmuş değilmi
minikcivcivim DiplomaliEvHanimi doğru canim bende işte sanki hamileymişim gibi ama ya olmazsa diye ödüm kopuyor çok zor 😟 çabucak gelse pazartesi kurtulcam bu düşüncelerden.