balperisi_71 minikcivcivim aaa canım aynı gidiyoruz hemen hemen benim bugun adetin 10gunu yumurtam 13mm mis doktor daha var 3gun sonra gel ilişki onercgm dedi nasıl olacak bende bilmiyorum şöyle bi araştırmaya çıktım
minikcivcivim balperisi_71 🤗🤗🤗😇 büyürler inşallah canim peki sorun ne ? Benim yumurta tembelliğin olduğu için mecbur yani en son bende 13.inde gittiğim de 12mm di . Valla havuç. Kefir . Folik asit bunları kullanıyorum birde folik asitin de yumurta büyütme gibi bir faydası varmış burda öğrendim 🤗🙏🌼ben çok merak ediyorum odan duramıyorum ne zaman gidiceksin hastaneye canim
balperisi_71 minikcivcivim biraz arastirirsan zararı da var doğal yolla kalmak enniyisi bak bol havuç ve incir ye
balperisi_71 minikcivcivim pazartesi gel dedi canım tek yumurtam oluşmuş 13mm ama sağ overde ki yumurtalarımda küçükmüş henüz büyümemis. Sorun bende 3kurtaj var kanda hafif pıhtılaşma çıktı corasprne başladım 🥰
DiplomaliEvHanimi MehZey galiba çatlatma iğnesi veya femera kullanan arama motorundan arayıp araştırıyor demek ki ben de çok yapmıştım
minikcivcivim MehZey bizler 🤗😅 çok meraklıyız da eski postları arıyoruz. Belki 12mm yumurtası büyüyüp hamile kalanlar varmıdır.
balperisi_71 MehZey ben çıkardım 🦦🦦 ahah 12 mm 13 mm yazdım aramalara hep 😆iyide yapmışım canlandi grup
minikcivcivim DiplomaliEvHanimi 🌸🌼ay canim benim Sen şimdi gebesin sanırım 🙏rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🌼🌸🙏 Sizin o zaman ki yumurtanız ne oldu o zaman gebe kaldınız mı
DiplomaliEvHanimi minikcivcivim Allah razı olsun canım Rabbim isteyen herkese sağlıklı bir evlat nasip etsin Yok ben o zaman kalmadım ben de kiste dönüştü kullanmayı bıraktım yaklaşık bir buçuk ay sonra falan kendiliğimden oldu
DiplomaliEvHanimi minikcivcivim ama emin ol yumurta büyütme ilaçları ben femara kullandım adetimi çok düzenledi ilk evlendiğim seneler birkaç ay olmadığımı bilirim düzensizdi hep geç olurdu femerayi kullanmaya başladım aydan itibaren hep 2 gün erken geldi 2 ay boyunca 2 ayda da kist oluştu zaten bıraktım 3 ayda erken geldi yani vücut adeti düzenleyince demek ki tutabiliyor Muş 4 ayda da kalmış oldum
balperisi_71 BClk yaa canım benim inşallah cümlesine. Sağlıkla sıhhatle 🌸 senin varmı gebelik yada bebiş
minikcivcivim DiplomaliEvHanimi ayy maşallah canim 🙏🌸🌼 ya benim adetlerim düzenli bana klomen verdi işte umutlu konuştu ama büyümez felan demedi. Adetimin 13.günüydü gittiğim de 12mm dedi. Pazartesi gel dedi bakalım az kaldi ama insan sabr edemiyor ki. Bundan önce kist vardı gitmesini bekliyorduk ama kist ilaçla felan olmadi daha ilaca yeni başladım canim inşallah gebelik olur 🙏🌸🌼 rabbim evladını bağışlasın. Hayırlı huzurlu ömürler versin inşallah 🙏
DiplomaliEvHanimi MehZey aynen kurtaj oldugum ayni ayda tam 1 yil sonra allajim yine nasip etti o ayda aldi o ayda verdi ❤️
minikcivcivim balperisi_71 aa bak sende pazartesi gidiyorsun birbirimize haber verelim🙏🙏 aynı da hemen hemen boyutları bu sürede ne yapıyorsun tükettiğin birsey varmi önerebileceğin ya da canim 🙏🌼🌸
DiplomaliEvHanimi minikcivcivim kist benim 5 cm di buyktu agrida yapiyodu sukur adetle gitti yaa. Femera inan daha etkili bi ilac ilaclar bitti hala olmadin 1.2 ay daha etki edebiliyomus bak ben bitti sonraki ay kaldim ❤️ Ve suan kipir kipir oyle guzel duygu kiii 😍😍