mermeral dr dediki hareket halindeyken, dinlenirkenki kadar hissedemeyebilirmişiz. Bir de hareket halindeyken sallandıkları için uyuyorlarmış, benim de öyle. Kötü bişeyin sinyali olduğunu sanmıyırum. Kontrollerde dr un dediğine bak sen, takılma böyle şeylere. Ayrıca bırsk uyusun:) beyin gelişimine çok faydalı.