Bebeği genelde çok hareketli olmayan var mı aranızda? Benim bebeğim çok tembel sürekli uyuyor, tekmeler sadece dinlenince geliyor. Bazen üzülüyorum bu duruma ama diyorum yapısı öyle herhalde. Sizlere de sormak istedim sorun mu bu sizce? Her şeyi normal, sıkınıtısı yok şimdilik.