Eva41 normal canım normal benim ogrendigimden beri neredeyse o kasik agrilarim var yolda yuruyemiyorum iş yapamıyorum. Hareket konusuna gelince daha bütün uzuvlarını hissedeceksin ben an itibariyle 37+4 oldum bugün popsunu dikti tam midemin olduğu yere dakikalarca öyle kaldı bazen ayaklarını diretiyor bazen dirsekleri (diye tahmin ediyorum) neler neler 😄 ama suan seninkisi rahat hareket ettiği haftalarda olduğundan bir asagida bir yukarıda bir sağda bir solda hissedersin 😄