Bugün 21+0 olduk çok şükür bebeğin hareketlerini ne zaman hissederim diye hep soruyordum sürekli belki denk gelmişsinizdir çok şükür artık hissediyorum bebeğimi bazen sağda bazen alt kasıkta ama bugün uyurken çok tuhaf birşey oldu sırt üstü uzanıyordum baktım yine sağ tarafta çok tuhaf birşeyle oluyor hemen yorganı kaldırıp baktım sağ taraf yumurta gibi şişmiş sol taraf inik hata eşimi uyandırdım bak bak aradaki şiş farkına bak diye neydi o ya şuan acayip Merak ettim kafasımıydı poposumuydu kendini mi topladı tecrübeli anneler varsa yorumları alabilirim şimdiden çok teşekkür ederim ha birde başka post açmadan şunuda sorayım bebeği sağda bazen de alt kasıkta hissediyorum hareketleri sol alt kasıkta ağrı yapıyor bazen bunlar da normal mi neyse çok çok konuştum kusura bakmayın🙈🙈