Gzrilknur Özelede gittim ama istediğim ilgiyi açıkçası görmediğim için gitmeyi bıraktım. Şuan sadece doğum üzerine olan devlet hastanesine geliyorum, doktorlar baya anlayışlı, bende sürekli teşekkür ediyorum gülümsüyorum belki o yüzdende iyi davranıyor olabilirler, çünkü şikayet edende var