Gozde2016 Pazartesi akşamı bende çatı muayenesi oldum , yurtdışındayım ve burda 2 etapta bakılıyor, ilk başta metal speculum kullanarak vajinayı açıyor bakıyor, onu çıkardıktan sonra ellede kontrol ediyor. Ben kendimi aşırı kastım ve çok canım yandı :( doktorum sürekli özür diledi ama ben kendimi çok kastığım için bu kadar acılı oldu demirlere tutunuyodum artık çığlık atmamak için zor tutuyodum kendimi, 2 parmak açılmam olduğunu ve çatıda yumuşama olduğunu söyledi, nstden sonra tekrar metal şeyle kontrol etti ve ben ordan ağlayarak çıktım..Emin olun doğumdan korkmuyorum şu kontrolden korktuğum kadar..Doğum esnasında 8 cm den sonra zaten vücut istemsiz ittiriyo bebeği, o yüzden kendini kasma gibi bir şey olcağını sanmıyorum doğum esnasında, korkmayın💕