EbruUslu vallahi ben 12 haftalıkken gittim doktor bisey demedi 14 haftalıgım gittim cıkıntı var dedi doktor bende gözümle gördüm baya bi görünürdu hemde alt taraftan baktı bacak arasından ama kız dedi cıkıntı olmasına ragmen net konuştu acaba 14 haftalıkken kızda okadar büyük bi cıkıntı olurmu onu merak ettim hayırlısı olsun kafasını karıstırıyolar insanın kıza alıstım ya erkek cıkarsa diyorum 😁