Bilgee Kbrbsr evet yaptırdım hepsi var ama yazmıyor yani ya da yazıyor başka isimle ben bilmiyorum çok merak ettim şimdi valla 😀
Heather Tekmen18 doktorunuz verdiği süreye bakın derim. Sonra kız dendi erkek çıktı vs gibi durumlar olabiliyor. Saten net değil demiş doktor. Cinsiyet belirlemekte bir yol yöntem yok ki ultrason dışında. Diğerleri kiminde tutuyor kiminde tutmuyor. İhtimal %50 zaten. Doktor ve ultrason derim ben😊
Heather ozgebuy hakkınızda hayırlısı olsun. 16. Haftada daha net söyler doktor. Zaten 20 de detaylıda kesin bir şekilde öğrenmiş olursunuz😊
ElifKurtuldu İlk cocugumu 13 haftalıkken öğrendim,bunda 12 haftalıgım doktorum yine 13 haftalıkken cagırdı cok merak edıyorum 1 kızım var bakalım bu ne olucak
Mirzaveben Merisiney tabi ki canim benim de bi oglum var birde kiz istedim ama bu seferde oğluş olacak yinede ayrıntılı ulturason bekliyorum ben aslında.eminim erkek olduğuna 😁
Sonmez3334 Mihribann oyle diyorlar canim benim sagda herkes erkek diyor son bir hafta kaldi ogrenmeme bakalim🤗🤗
Miniklerim03 Sonmez3334 sag veya solda olmasıyla hiç alakası yokmus bn onu ögrendim ilk oglum hep sagdaydı şimdikide sagda duruyo ama kız olckmıs
EbruUslu Sinem93 canım ben paralel cızgı gordum cıkıntı bacak arasında cok ufaktı gobekden ultrasonla bakarken oyuzden doktor kızada benzettım erkege de dedı ama vajınal ultrasondan bakınca ıkı cızgı yanyna ve asagıya dogru paralel cızgıyı gordum 😍 eger yukarı dogru uzanan bır cızgı olsaydı erkek dı assagı paralel olunca kızzzzzz❤❤❤❤
Sinem93 EbruUslu vallahi ben 12 haftalıkken gittim doktor bisey demedi 14 haftalıgım gittim cıkıntı var dedi doktor bende gözümle gördüm baya bi görünürdu hemde alt taraftan baktı bacak arasından ama kız dedi cıkıntı olmasına ragmen net konuştu acaba 14 haftalıkken kızda okadar büyük bi cıkıntı olurmu onu merak ettim hayırlısı olsun kafasını karıstırıyolar insanın kıza alıstım ya erkek cıkarsa diyorum 😁