Melikeozdemir Bende 12+4 deyim bir firmanın muhasebe birimin de çalışıyorum özellikle sabahları çok zorlanıyorum, ama bebeğimin doğduğunda ihtiyaclarını zorluk çekmeden almak için devam etmek istiyorum.
Ftmsaye 32.haftamdayım dün çalışmak için rapor aldım ,35. Haftaya kadar çalışıp sonra ayrılma yapacağım 😇 umarım iyi geçer 🤲🏻
Melikeozdemir Ftmsaye sürecin nasıl ilerlediğini bizimle de paylaşır mısın canım ? mesela ben doğumdan sonra devam etmek istemiyorum bunu işverene hemen mi söylemeliyim yoksa iznim bitince mi
saadetyamac Melikeozdemir eğer doğum izni dönüşü çalışmayacağınızı şimdi söylememenizi tavsiye ederim özel sektör sıkıntı yaratabilir bende çalışmasammı diye düşüyorum ama bunu daha kesinleştirmedim😊 32. Haftamdayım çalışabilir raporunu aldım 37 de ayrılmayı düşünüyorum ama beden yüküne göre umarım erken olmaz. Erken doğum riskimde olunca korkular stresler🙈🙏🙏
Esraince Melikeozdemir Canım bunu söyleme sakın haklarindan mahrum ederler doğum izni dönüşü 2 ay yarim gün çalışma hakkın var ve tam maas alıyosun bırak kendileri çıkarsın hem haklarını kullan hem tazminat hakkın olsun
Semiha89 Melikeozdemir şimdi bişi deme sakin dogum iznin bitsin paranı al cocugu bakacak kimse yok dersin.
Denizinci ayyyyy1234 benim çalışma saatlerimde iyileştirme yapıldığı için 5. Haftada söyledim ben 🤷♀️🙋♀️
Denizinci ayyyyy1234 ben bu şekilde çalışıyorum. Normalde mesai başlangıcımız 07:30 ama ben 08:30 da başlıyorum işe. 5. Haftadan beri bu şekilde çalışıyorum. Cumartesi fazla çalışma adı altında getirtiyordu firmam o da yasak hamilelik döneminde fazla çalışma diye bir şey de uygulayamaz size.
Glsm3553 Btl_zngn birde çalıştığın insanlar sıkıntılıysa o daha kötü ben şuan öyleyim mesela hamilelikten bile anlamıyorlar😔
Esraince Mrb bende sitede guvenlik görevlisiyim hamilelik nedeniyle iş yerime çalşma saatimin duzenlenmesini söyledim bana böyle bsey olmadğını sirketin beni işten çıkartacağını söyledi bende 170 arayıp şikayet ettim şu anda ankarada incelenmedeymis bakalım sonuç ne olcak
Eylemm Esraince Öyle bir hakkımız var mı özelde? Benim sabah 8 akşam 6 hiç bir düzenleme de yok anlamıyorlar da halden Allah hepimizin yardımcısı olsun zor özel sektör 🙏🏻
SevdaMila Glsm3553 özel hastanede kontrole gidiyorum ilçede çalışıyorum her gün gidiş geliş yaptığım için çok zorlanıyordum doktorum heyet raporu verdi bir aylık
Merve7644 Cigdem0707 döneminiz kapanıyor mu acaba ben de 35 haftalık hamileyim haziran ayım kaliyor yanlıs hesaplama mı yaptım ki🤦♀️
Cigdem0707 Merve7644 dönem kapanmıyor haziran ayının başına rapor alacağim😁seminere gideceğim bebişimle
Melikeozdemir Esraince benim çalıştığım yer çok kurumsal biyer değil patronun huyuna gitmediğin takdirde kural falan dinlemiyor ee bende de ağız var dil yok konuşamam hakkımı savunamam
Esraince Melikeozdemir anladım canım ama sen doğumdan sonra doğum paranı falan al snra söyle çıkacağını kurallara uymuyorsa bırak kendi çıkarsın biz hakkımızı aramadıkça üste cikiyolar
Demirarven ayyyyy1234 ben söyledim ve uygulattım saolsun ıs yerım hakkın neyse o sekılde olsun dedı 🙏🏻🥰