__birafitap__ Kkubraaa benimde 8. Günüm kasıkta ve karında ağrı oluyor ve kokulara aşırı hassas oldum umarım bu ay bizim ayımız olur🦋
Hadibakalim Kkubraaa happy mom da bebegim bolumde 21 gunluk yazıyor benim son adet gununu girince cikiyor yA
DiplomaliEvHanimi 11.gun 13mm yumurta oluşmuş sağda 🙏🏻 Cumartesi bidaha bakacak rahim inceymis kanama 2gn once bittiği estrofem yazdi. 😇 bakalim buyutmeye devam ortalama pazrtesi sali dedi buyukluge ulasma🙏🏻 Hadi hayırlısı 😞 nasil buyutebilirim
Gizemmmmmmkync DiplomaliEvHanimi anladım canım ben de GonalF kullanıyorum 11. Günüm hala büyümemiş ne zamana büyürse artık 😊
DiplomaliEvHanimi Gizemmmmmmkync insallah tez zamnda buyur ☺️ Adetin 5.gunu basladim yani cuma gunu 6gunde bu kadr buyumus ama kanamam 2gun once bitti o yzden rahim ince hala ins cabuk kalinlasir
Umutser Aysegulum27_ valla saat bile bakmadım kardeşimin düğünü vardı hatta doktorun verdiği ilişki takvimine bile uymadım olmaz bu ay derkende hamile kaldım ☺️