Eminemmm inşallah bu hafta döner ve hayırlısıyla normal doğum yaparsın canım . Benimki 34. Haftada döndü daha da pozisyon değiştirmedi ama bugün aşırı ağrım vardı belki kanala girmiş olabilir sancım gelene kadar doktora da gitmek istemiyorum artık 🤦🏼♀️ 39 +4 oldu. Olmazsa sezeryan olacak hakkımızda hayırlısı olsun , sağlıcakla kavuşalım bebeklerimize 🙏🏻