Felipe işte onun dünyaya geleceği tarih ve saate ben karar veriyorum ne kadar kötü bi şey doktor ilk 5 şubat dedi ben sonra iptal ettim gitmedim 10 şubata aldık :( o arada belki kendi sancım gelir diye kendime zaman olsun istedim 10 şubatta 40 haftaya giriyorum ama nedense hiç bi belirti halen yok hani bu arada şimdi bile sancım gelse belki normal denenir ama yok gelmiyor belki de bu hayırlı olandır ne nişan ne bişey :( mecbur pazartesi ameliyata gidicem ama hep içimde kalacak acaba normal ile doğar miydi bu bebek diye