Karadenizf Blossom yine ne güzel anlatmışsınız.. evimde kedi var diye gelmeyen insanlar var. Sanırım yemek yiyemeyecekkerini düşünüyorlar. Diyorum ya onlarla yaşamanın güzelliğini tatsalar kedinin kılı Tüyü rahatsız etmiyor ki. Ne bileyim 🤷♀️
Blossom Karadenizf Sanki biz tüy çorbası falan içiyoruz. Gelseler sinir bozacaklar. Boş verin. 😄 Erkeklerin kılı daha çok dökülüyor vallahi. 😄😄