terelelli81 yaa çok üzüldüm canımm. Rabbim yardımcın olsun inşallah. Sağ salim kavuşmayı nasip etsin Rabbim. Çok zor senin durumun gerçekten. Ben şeker hastası değilim ama hiç bi şikayetimde yoktu. Yüklemede yüksek çıktı ama oda aşırı değildi. Tedbir amaçlı insülin başladı doktorum. Hamilelikte çok zor. İnşallah sağ salim kavuşuruz hepimiz.