Benim yıllardır var tiroitim, o yüzden hamileliğimi öğrenir öğrenmez önce dahiliyeye sonra endokrine gittim. Yaklaşık 5 haftalık hamileyken üç buçuk çıkmıştı ki hamilelerde iki buçuk altı isteniyormus. Ama ilaçla çok çabuk kontrol altına alınıyor. İlacınızı ihmal etmeyin ve gidebiliyosaniz bı endokrine görünün.