Banuuuu Melissaa Ben de 20 haftalik gebeyim,benim de kiz💚biz de tek isim istiyoruz😊 Bizim esimle ikimizin de istedigi isim Su oldugu icin hic zorlanmadik😊 Ece mi,Duru mu? Kesinlikle Duru😊Bizim ikinci istedigimiz isimdi Duru💚
Melissaa Banuuuu prensesi size bağışlasın canım su gibi berrak olması dileği ile .. 💞💞 belki bende ilerleyen zamanlarda kabullenirim😀
Melissaa Nisaasel allah size bağışlasın canım benim tamamdir 😊 bir süre sonra belki bende Duru yi kabullenirim😊