Merhaba kızlar 20 haftalık gebeyim . Kızımız olacakmış cok mutluyuz . Fakat isim konusunda eş' im ile anlaşamıyoruz . Ben Ece olsun diyorum . Eşim Duru olsun diyor . tek isim olması istediğimizde ikisinide koyamiyoruz . Sizce hangisi iyi ;
ECE mi DURU mu?💗
Ona göre ikna etmeye çalışacağım.😀 Benim gibi bu durumu yaşayıp kazanan var mı?😀😊👶