Zlyhkrt4 Allah yardımcın olsun ben hamile kaldığım günden beri kabızlıkla başım belada ızdırap gibi yemediğim, denemediğim şey kalmadı artık doktorum Dupalak ve kalsia magnezya verdi ikisini kullanadım doktorun dediği ölçülerde. Bu arada kayısı suyu, kayısı, posalı ve lifli yiyecekler, sebze yemekleri herşeyi demedim olmuyor. Sadece verdiği iki ilaç işe yarıyor. Zaten artık 38. Haftadayım bu haftalarda da ishal oldum sık sık.