Onlar bir şey yaptığı için değil annelik içgüdüsü sanırım yapılmasın istiyoruz benim karnıma vurmadı ama çok bastırıyor içim acıyor 😔 Bunu normal görmek lazım sonuçta hepimiz bebeğimiz rahat etsin diye yatış pozisyonlarımız değişiyor biz rahat edemesek bile