Esraaa1709 Annesed bozuk değil bozuk olsa Control çizgisi çıkmaz ama hamilelik var gibi hemen yeni birtane al ama bence erken gebelik testi al
Ayseee1 Esraaa1709 Benim ki erken gebelik testinde bile negatif çıkmıştı ama varmış yine de güvenme çok
Annesed Adetime 6 gun var bi kac belirti hissettim o yuzden denemek istedim adet gününe kadar bekleyip o zaman tekrarlıycam
prensannesi_ Annesed canım bende kimyasal gebelik geçerdim ve ertesi ay hamile kaldim hiç beklemiyordum yumurtlama bile olmamıştır dedim ama tutma şansı daha yüksekmiş testin bozuk ama kontrol çizgiside çıkmış yani
Esraaa1709 Annesed evet canım hayırlısı bende seninki gibi olduğu için tahminde bulundum ben dayanamadım vallaha o gün 3 tane yaptım😂
Dsg Annesed bozuk değil idrarı fazla damlatmışsınız silik çıkmış gibi ama fazla damlatıldığı için görünmüyor paylaştığınız resmi büyütünce resim gittiği için net birşey diyemiyorum yeniden yapmakta fayda var
Misssimsek Annesed test bozuk gibi görünüyor ama pozitifte görüyorum ben. Yerinde olsam dayanamaz bir tane daha yapardım 😆