ebrucetin Arkadaşlar 20 haftaya kadar karınları dümdüz olup 20 haftada birden bire çıkan varmı ? Yani 20 haftanın içinde mi birden bire çıktı ?
Ceylan35 ebrucetin 28 haftalığım karnım biraz çıktı 20 den sonra hala da aynı çok şükür daha çatlama falan yok
Yaseminturan_ ebrucetin benimde 20 den sonra yavas yavas cıktı suan 24 +3 üm ama hala cok dikkatli bakılırsa yada dar giyinirsem anlaşılıyor :)
__meczup__ Mervemm 10. Haftada nemlendirmeye başlamak gerekiyor galiba ne zaman çıkıp yırtacagi belli olmuyor
Yaren2019 20 den sonra belirginleşti ama yine de hamile olduğunu bilenler anlar yoksa göbek çıkıntısı gibi
Misssimsek kelebek12345 doğrudur inanırım benimde 9 10 dan itibaren büyümeye başladı 16 olduk artık esofmanlarim dahi gelmiyor beli lastikli olanlar.
Bugleminannesi ebrucetin benim 20. Haftaya kadar çıkmadı . Şuan 24+3 um göbeğimden önümü göremiyorum bacaklarım geryerim ağrıyor ayakta duramıyorum 😒
Gul6100 Benimde 13 haftadan sonra yavas yavas buyudu suan bayagi göbüşlüyüz yani.4 kilo aldim toplamda 23 haftaligiz. Tek sıkıntı bacaklarda ödem var bayagi şişler geri kalan bolgeler normal🤔 enteresan bi sekil aldim
Bebek_uraz ebrucetin benim de 7.ayda tam hamile göbeği oldu bi de ben tuhaf bi şekilde kilo vererek hamileliğimi bitiriyorum 🤷🏻♀️😄 ikinciye hamileyim yine kilo veriyorum ama kaslar inceldiği için 4.ayda çıktı hemen
Ozgesn ebrucetin bende 25+2 oldum karnım hiç yok sanki 🤷♀️ İlkinde de geç çıkmıştı şimdi de oyle iç karnım genişmiş bebeğim kilo alımı gayet iyi 24+4 te 850 gramdı doktor cok iyi dedi ama bebekle göbeğin alakası yokmuş bakalım Şubat bitiminde büyür diye umut ediyorum 😄
Misssimsek Momydady 53 kiloyla hamile kaldım evet sanırım doğru bir tespit. 12 haftada da 3 kilo almıştım bile şimdi ne kadar oldu bilmiyorum kilom
Deletedmom3 ebrucetin benim 30da cikti biraz bugun aile hekimine gittim 37 haftaligim hic belli olmuyor hamile oldugun dedi ama arkadasimin 20de baya baya kocaman karni vardi
Kupik ebrucetin benim 12 de kabardı 14 dahada büyüdü 18 de baya büyüdü 20 de iki katına çıkarak büyüdü şuan 26+1 haftalığım futbol topu kadar var kişiden kişiye değişiyor ama sıkıntı yapma sağlığı yerinde olsunda bebeğinin tek karnın buyumesede olur
mihrinazsumbul Masal6161 pek alakası yok zayıfım ama çıkmadı 30 haftalıgım 20 haftalıkların karnı gibi🤷🏻♀️
Pembepanterr ebrucetin 😂 ben 29um hala karnım dışardan belli değil millet senin karnın ne zaman cıkıcak diyor 😂 bünye meselesi çok takma böyle daha güzel göbüşün önünü kapatmıyor ve hiç çatlamadım 😊😊 hala kıyafetlerime girebiliyorum ve sadece 5 kilo aldım 😊