Benim doktorum kesinlikle pastörize süt ve yoğurt tüketmemi söyledi 🤷🏼♀️ Evde mayalanan yoğurt zararlı bakterilerin yanında yararlı bakterilerin de kaynadığında yok olduğunu ve kaynasada çiğ sütle yapılan ürünlerin plasentaya geçtiğini söyledi. Ama aşırı ikilemli bilgiler var doktorlar arasında kimisi ev yoğurdu kimisi market yoğurdu öneriyor. Ben ne bulursam yiyorum sanırım en iyisi o 😂