Blossom Handan17 yoğurdun suyunu çektirince bütün probiyotiği gitti. Hiçbir anlamı kalmadı o yoğurdun maalesef. Yoğurdun faydası yeşil suyunda.
Handan17 Blossom evet biliyorum ama ben sulu sevmiyorum ve o yontem fazla suyunu aliyor yine suyu oluyor az da olsa
duygusm Portredekitirtil Annem sütü güzelce kaynatıp benim için mayalıyor. Yoğurt ve turşuyu mümkün olduğunca ev yapımı tüketiyorum, böylesi daha faydalı. Sirkeyi de evde yapmak istiyorum aslında ama ona hiç vaktim kalmıyor.
Mommbabyy Portredekitirtil canım tabiki kendin yapmalısın içindekilerin çoğu yararlı bakteri sütü iyi kaynattığın sürece. Bana doktorum dışardan yediğin yoğurt yoğurt sayılmaz kendin yapmalısın demişti hep kendim yaptım bugüne kadar 👍🏼
ikiprensannesiiii Hazır yoğurt faydalı olabilir mi sizce ? Süt tozundan yapılıyor. Ayrıca yoğurttaki bakteri yararlı bakteridir vücudun probiyotik kaynağı yani.. hatta bir bilgi daha , yoğurdun suyu yoğurttan daha faydalıymış
ipekworld Seferdeniz1 birer yemek kaşığı maya koy ben çok koyuyorum mayasını ama ağızlarını kapatma kapakla süzgec geçir sonra havlu koy o buharı havlu ceksin tekrar o buhar asagı ınip yoğurdu sulandırıyor çünkü güzelce ört sonra 8 saat dursun ondan sonra koy bide süt kaynayınca kavanozlara pay et orda ılısın hemen ılıyor zaten cam da ben yapıyorum güzel oluyor inşallah seninki de olur
Mommbabyy Seferdeniz1 kullandığın mayanın da iyi olması lazım canım. Köy sütü gibi olmuyo tabiki şehirden aldığımız sütler günahları boynuna su katıyolar bazen ya da yağını alıp geri kalan kısmı satıyolar filan biraz da o yüzden sulu oluyor. Sütü iyi kaynat ve mayaladıktan sonra ağzına havlu kağıt koy
Okyanus-1 Seferdeniz1 fırının fanını 10 dk ısıt bebek beler gibi içine uyut daha kivamli olur hemen acma bi 6 saat kadar uyusun buzdolabinada ilk gün ağzı hafif açık koy mis
Buse62 Portredekitirtil sütü bildiginiz Bi yerden aldıktan sonra kaynattıktan sonra niye saglıksız olsun ben evde mayalıyorum hazır satılanlar çok katkılı saglıklı degil
ipekworld Seferdeniz1 canım normal plastik veya Demir süzgeç yok mu makarna felan süzdügümğz ya hani ondan bahsediyorum kavanozları Yanyana koy agzına onu kapat delikli ya buhar yukarı cıkacaktır
ozgens Portredekitirtil haftada 10litre sütten yoğurt tüketiliyor . Olsa bana olurdu sanırım 😂aksine daha sağlıklı ev yoğurdu .
sryvzozgn Seferdeniz1 kavonoza mayalayabilirsiniz ve maksimum 6 saat kapalı tutun daha sonra dolaba alın ertesi gün tüketin benimde tencerede yaptıklarım güzel tutmazdi tadı çok iyi olmazdı ama kavonozda gerçekten taş gibi oluyor ☺️
Tstnptt Portredekitirtil ev yoğurdu tabii ki de canım bana hemşire dedi hergün ye bir kase ev yoğurdu diye
Eylul-Ada2020 Bende ev yoğurdu yapıyorum sütçümüz getiriyor sütü har ateşte kaynattıktan sonra 10 Dk kısık ateşte pişmeye devam ediyor öyle kapatıyorum mayalıyorum ılıyınca. Süt olarak şişe pastörize içiyorum allah korusun yavrularımızı🙏🏻
Sevda12 Seferdeniz1 süt 1 parmak kalınlığında eksilecek kadar kaynat. En az 20 dk ve mayalayınca üzerini bezle felan kapat buhar damlacıkları içine damlamasın
Misssimsek Portredekitirtil yoğurt mayalamaya devam bence. Zaten kaynatiyiruz sutu bakteri kalmaz sanirsam.