Fdm4 Kızlar merhaba 27+5 hamileyim oğlum 1021 g doktor erken Doğum riskim olduğunu çocuğun zayıf olduğunu kilo aldıracak besinler tüketmem gerektiğini söyledi bebeğe kilo aldıran besinler nelerdir
Bugleminannesi Fdm4 süt ürünleri grubuna giriyor marketlerde olur sadesi ve meyvelisi oluyor . Sadesi hamilelikte çok faydalı . Bende içiyorum günde 1 2 bardak .
Tugbadnd @Fdm4 neye dayanarak erken doğum riskin olduğunu söyledi canım ? Vaktinde sağlıcakla kucağına alırsın inşallah. Sütle nesguik tozu duymuştum kilo olarakta ben içtim sanırım biraz fark etti.
Fdm4 Tugbadnd rahim ağzın kısa 1 ay dursa iyi falan dedi bende bugün birde devlete gittim oda sancın ve kanaman var mı dedi hayır dedim herkesin dediği lafa inanarak kafanı kurcalama moralini şakın bozma Neyin ne olacağı hiç belli olmaz sen yatıp dinlenmene bak dedi 🤦🏼♀️
Tugbadnd @Fdm4 çok geçmiş olsun canım hayırlısı olsun hakkında sen kalbini ferah tut inşallah herşey yolunda gider zamanın da kucağına alırsın bebeğini ♥️🤲
Fdm4 Tugbadnd inşallah tek temennim o Rabbim hepimizin evladını sağ sağlim kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Kbra7777 27 den beri rahim ağzım 24 mm idi 33 e geldik şükür ama raporluydum ev işi filan yapmadım sürekli dinlendim şükür sizde öyle yapın moralinizi yüksek tuttum rahim ağzı kısa die erken doğacak diye birşey yok açılman yok sancın yok sonuçta