Thsjdn Sinem67 bel agrnz nezman olmustu benim yumurtlamadab 3 4 gun snra asiri bel ve bacak agrm oldu
duygu_ozgenc Hilal_6698 benimki 1 hafta vardı adetime göğüslerim acayip şişti ve sağ sola dönerken bile çok acıyordu gece ağrısına uyanıyordum bide bel ağrısı çok olmuştu çok iş yaparsın ağırlık kaldırırsında ağrır ya öyle ağrımıştı bende adet olucam sanmıştım şuan 19+2 haftalık hamileyim çok şükür Allah isteyen herkese versin 🤲
Elif_Annesi24 Hilal_6698 bende adete 6 gün vardı test yaptım çift çıktı adet gününe kadar testi iki günde bir yaptım adet gününde gittim kan verdim hamileyim şimdi ise 34 haftalık gebeyim
Emineyunus Hilal_6698 ben adetim 4 gün geçtikten sonra test yaptım öyle daha net belli oluyor senin adetine 5 gün varsa hiç yapma bekle derim
mrvygrtc Canım testin nasıl erken gebelik testi mi ? Eğer öyleyse yarın sabah ilk idrarınla testi yapabilirsin em doğru sonucu öyle veriyormus bende öyle yapmıştım.
mrvygrtc Hilal_6698 çıkmaz o zaman canım gecikince yap sen yine sabah uyanınca yaparsın daha kesin olur
Annesed Hilal_6698 yok adetimin geçmesini bekliyorum adetten önce kanda sıfır çıkıp adet geçtikten sonra hamile olduğunu öğrenen bi kaç kisinin yazdiklarini okudum umutlandim ne yalan soyliyim 😶
corekotuveannesi Hilal_6698 ben erken gebelik testiyle 5 gün önce çok silik bir çizgiyle öğrenmiş 3 gün sonra da kan testinde ogrenmistim. Adet tarihim gelmeden öğrenmiştim.yani bence sen de erken gebelik testi deneyebilirsin. Inşallah vardır hayırlısı olsun
Hilal_6698 corekotuveannesi 2 gün kaldı elimde normal gebelik var bakalım 2 gün daha beklicem şuan hiç bi şey hissetmiyorum yok gibi yani
Raziye26 Adet olmadan iki gün önce normal test ile öğrendim. Hiç bir belirtim yoktu. Zaten hamileliğimde de hiç bulantı,ağrı vs olmadı 27. Haftama kadar. Şuan var bel ağrılarım öncesinde hiç hamile gibi değildim