Annesed 7 sinde olmam gerekiyodu 9unda doktora gittim beta 34 kendiliğinden düşer dedi 11inde aksam kanamam başladı kimyasal gebelik deniyomus normal adet gini 6. Gunde bitti simdi beklenen adet targihi 11
Annesed Hilal_6698 ben 6 gun sonra sende 11 gun sonra hayirli haberler aliriz inAllah ama 11 gun varsa sen degerlendirmeye devam et 2 3 gun daha bence
TunarinAnnesi Hilal_6698 yap varsa cikar olmadi adet gunu yap Ama moralini bozma bazi kadinlar adeti gecince gosterir test
Hilal_6698 TunarinAnnesi çıkarmıki şimdi işte o sıkıntı 2 tane test var elimde bidaha alamam eşim çok test yapıyorsun diye kızıyor
Dibeee Hilal_6698 bulantı kar VS belirtiler adetten 10 gün sonra falan basılıyor canım cogunlukla bazen psikolojikman oluyom us gibigeliyo ben kızımda 6 gün kala oglumuda 8 gün kala ögrendim en iyisi 3 gün kala test yap
Dibeee Hilal_6698 belirti hissetmezsin cnaım zaten daha adetin 6 gün var varsa bile cok kücük benim adet günüm gectiginde gittigimde 2 haftalık tı mide bulantı VS 1 aylık Ken falan basılıyor normal yani