Iimran Ayy bende senin gibiyim resmen doğduğu ilk gün verdik hemen aldı sonra sarılık oldu hastanede kaldı cıktı derken o sıra biz emziği unuttuk. Eve gelince hiç bir sekilde almadı avent air bile almadı şimdi öncekine göre daha iyiyiz hala gece emzirmeye devam ayrıca yeni huy edindi şimdi elini emiyor bende istiyorum emzik tutsun ama yok almıyor. 2 aylık olduk bu arada sen sipariş vermişsin gelince bana da yazar mısın olmazsa bende siparis vereyim ve sen avent vs denedin mi ?