Elissah00 Kızlar 1 senedir bebek deniyorduk. Eşim 6 aydir ilaç kullanıyordu. (Sayisi azdi ve hareketsizdi) Doktor bu aydan itibaren olur duzeldi sayisi hareketi vs demişti. Bu ay cok umutluyum. Sorum şu adetime 4 gün var. Normal test alsam belli eder mi?
Muge0609 Elissah00 Ben Biraz Garantici Olmak İstedim Erken Gebelik Testi Almıştım Adetime 2 Kala Falandı Galina Yada Adet Günümdü Tam Hatırlamıyorum.
Busraunverr Elissah00 erken test var ilişkiden 10 gün sonrasını çıkarıyor ben 2 gün kala öğrenmiştim eczaneye söylerseniz verir ☺️
Nese_krc Adet önceki 1 hafta içinde gebelik tespit eden bazı testler var onlardan alırsanız olur, her test adet öncesi sonuç vermiyor.
Elissah00 AATozarr aminn aminn Allah razi olsun. Allah sana da sağlıkla hayırlısıyla kucagina almayı nasip etsin
Naimeismail01 Allahım hakkınızda hayırlısını versin öncelikle ben daha 4-5 gün varken almıştım doğru sonuç vermişti darısı size inş 🙏🏻
Elissah00 Busraunverr evet onlar cok pahalı alamam o yüzden normal ucuz testleri sordum cok teşekkürler
sinber Elissah00 regle 4 gün kala silikte olsa çıktı bende canım döllenme gününe rahme yerleşme gününe göre değişir sonuç ne olursa olsun üzülmeyeceksen yap bence
Fatma_123 Elissah00 canım ben adetime 3 gün kala yaptım bir koyu 1 de silik çizgi çıktı bi de geçtikten sonra yaptım tam iki koyu çıktı yani çıkabiliyo
Ecmelbeyza Mathteacher teacherım yumurtlamadan sonra kasık ağrısı var diyodun hep dimi kasık ta o zamandan bu zamana hiç peşini bırakmadı dimi? Ben de hiç olmayınca ben taaa yumurtlamadan bikaç gün sonradan itibaren umudumu kesmiştim .bir de siz de göğüs ucu hassasiyeti oldu mu onu çok söylüyorlar da ucunun hassasiyetini ben hiç yaşamadım yani genelinde olur da normalde
Mormenekse34 Benim de bugun 3 gun var adete, erken gebelik testi yaptm negatif, yumurtlama uzerinden 10 gun gecti 😔
Saidecskn Ben adetime 3 gün kala normal test yaptım çok silik bi sekilde çıkmıştı ikinci çizgi. Adet günümde tekrar yaptım adetim gelmediği için daha net şekilde belliydi. Rabbim isteyen herkese versin inşallah 😊
Jiji-m Erken gebelik testleri var normal testlere gore biraz pahali ben onunla ogrenmistim adet tarihimden once 6 gun kalaya kadar yapabilirsn
Fatma_123 Elissah00 üzülme lütfen testte yanılabiliyo yine adetini de bekle inşallah adet olmazsın ♥️