okyanustakibulut düsseldorf siz neresinden😀 hastanede verdiklerimizi giydirmiyorlarmış kendileri giydiriyor sadece hastaneden çıkarken kendi aldıklarınızı giydirip çıkabilirsiniz diyorlarmış burda doğum yapan arkadaşlarım söyledi
bebek için
10lu hastane çıkışı
1 adet alt üst takım
1 ince bir kalın batanye
Ayrıca peluş tulum mont rahat olmuyormuş
Eldiven çorap
Bez, ıslak mendil, bebek alt temizleme pamuğu, alt açma örtüsü 1 tane
Emzik, biberon
Kendim için
2 pijama takımı ayriyetten gecelik
Havlu
1 emzirme sutyeni 1 normal sütyen 2 atlet
3 tane alt iç çamaşır
Depend, normal ped
Göğüs pedi
Terlik, çorap
Normal 1 takım kıyafet hastane çıkışı için
Bakım çantası
Diş macunu diş fırçası
Şampuan
Duş jeli
Tarak
Islak mendil
El kremi
Hepsi Seyehat boy ne olur ne olmaz diye aldım
Aklıma gelenler bunlar