Nltka biz de çilekten aldık. romantic serisini aldık. büyüyen beşik, şifonyer ve 3 kapılı gardırop aldık. oda minik olduğu için, normalde şifonyeri de büyük olanı alacaktık ama sığmazdı. zaten büyüyen beşikte yer alan çekmece ve gözler ilerleyen yaşlarda çıkacak ya yanından, onlarda ayrı şifonyer gibi olacak. ve çok şık bence o seri bi bakın netten. çilek hem sağlam hem kurumsal bir firma diğer mobilyacılar gibi değil, arkasında duruyorlar ürünlerinin. bekletme yok adam 6 şubatta getirelim dediler de erken dedik bir ay sonra gelecek nasipse.